故从CG

原来简介在这里写呀

第四章的诗

I pretend that I did not care at all,but you know what,my heart was almost broken.
我装作毫不在意,知道吗,我的心中是多么难受
The best way to make someone strong is to have someone who needs protection. 
让一个人变强大的最好方式,就是拥有一个想要保护的人。
Work hard in silence; let success make the noise. 
在沉默中努力,让成功自己发声。
Love is a kind of chance encounter, and one can neither waiting nor preparing for it.
爱是一种遇见,不能等待,也不能准备。
I want to be his favorite hello and his hardest goodbye.
我要成为他最心动的相遇,最不舍的离别。
You smiled and talked to me of nothing and I felt that for this , I had been waiting long.
你微微地笑着,不和我说什么话。而我觉得,为了这个,我已等待很久了。
I don't know how people can fake whole relationships... I can't even fake a "hello" to somebody I don't like. 
我不知道有些人是如何假装爱着一个人的,我甚至连对不喜欢的人打招呼这件事也做不来。
If we can only encounter each other rather than stay with each other,then I wish we had never encountered.
如果只是遇见,不能停留,不如不遇。
You are my first, my last, my everything. 
你是我的最初,也是我的最后,你是我的从头到尾一切一切。
I love that you are the last person I want to talk to before I go to sleep at night.
你是我晚上睡觉前最想聊天的人,我爱这种感觉。
You're more than a shadow, that's what I believe. 
我坚信,你不会只是我生命中的一个过客。
As long as three: don't cheat you, don't hurt you, and stay with you . 
选爱人不需要太多标准,只要三样:不骗你,不伤害你,和陪着你。
Well, not that emotional, but I move the heart. 
说好了不动情,我却动了心。
You are never alone because there must be one trying hard to get closer to you. 
你从不孤单。因为,这个世上肯定有一个人,在努力地走到你的身边。
No one indebted for others,while many people don't know how to cherish others.
没有谁对不起谁,只有谁不懂得珍惜谁。
Someone will always be prettier. Someone will always be smarter. Someone will always be younger. But they will never be you. 
总有人比你好看,比你聪明,比你年轻。但没人能取代你。

-前几天那首诗

-总感觉自己越来越不满意自己写的东西了

-请假!最近憋不出来,第四章可能还得改吧…请多久不知道…我会早点回来的…

-么么哒

-这首诗是我查的哦

评论

热度(19)